Wat levert marketing automation u op?

Geplaatst op 30 augustus 2017 om 14:05

Marketing automation is voor veel bedrijven de sleutel voor een beter online resultaat. Goede online marketing levert een concrete bijdrage aan uw omzet. De disciplines marketing en sales zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden. Marketing automation heeft de afgelopen jaren een grote vlucht genomen. 

De belangrijkste reden hiervoor is het sterk veranderde consumentengedrag. Dit geldt zowel voor B2C als voor B2B bedrijven. Marketing organiseren we al lang niet meer voor de massa. Met one to one marketing probeert u een klant zo lang mogelijk aan u te binden. Met interactie als uitgangspunt past u een product of dienst optimaal aan de wensen en behoeften van de individuele klant. Met marketing automation kunt u dit realiseren.

Verder lezen?

ICTWaarborg-deelnemers lezen dit volledige artikel van ICTWaarborg-partner Webstijl binnen de reeks "Van Zoeker tot Klant" in het Kenniscentrum. Hier delen wij kennis via interessante achtergrondartikelen met onze deelnemers. Wilt u ook van deze en meer voordelen profiteren? Lees dan hier meer over het ICTWaarborg-deelnemerschap.

Meer nieuws, augustus 2017